6/30/2016

25.04 Zafra- Villafranca de los Barros (18 km)




Via de la Plata credencial


Läksin ibuprofeni-dieedile, sest põlv läheb hullemaks. Positiivne on see, et kui põlv läheb hullemaks, siis kõõlust näiteks võrdluses enam peaaegu ei tunnegi. Sama efekt et kui pea valutab, siis tuleb virutada haamriga vastu sõrme ja peavalu pärast enam üldse ei tunne.


Tee oli üsna üksluine ja tõusud-langused, ehkki üldse mitte suured, tõid valust pisarad silma. Peatumiskohaks alberg El Carmen. Siinne hospitalera on vist eelmise albergi hospitalero õde või umbes nii. Siin on kuuekuune kutsikas Nora! Ja albergis on väga mõnus ühisala.

Hispaanlased kutsusid mu kaasa lõunale. Koht nimega Purple, menu del dia 6,5 eurot. Pärast võtsime Victoriga ette tee haiglasse, kus arst ütles mulle jala kohta, et võtku ma muudkui ibukat edasi ja ärgu kõndigu. Esimene pool on täiesti tehtav. Ajalimiit surub takka, nii et parim lahendus, mida näen, on see, et homme lähen bussiga Meridasse ja jätan seega ühe etapi vahele. Alguses tekkis natuke nukker tunne, et kuis siis nii, ühelgi eelnevast neljast caminost ei ole etappi vahele jätnud, ent siis mõtlesin juba teistpidi- see on järelikult nüüd esimene kord ehk siis uus kogemus! S Yatesi caminoblogi lugedes (caminodesantiago.me) tundub, et sel etapil millestki vaimustavast ilma ei jääks. (Yatesil on muide väga palju kasulikke soovitusi.)

Victor tõi kuskilt restoranist mulle jääd. Jäätasin jala ära.

Kahtlustav Nora

Pisut vähem kahtlustav Nora


P.S. Ma pole alates Sevillast ühtki kirikut avatuna näinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar