6/30/2016

20.05 Ourense- Cea (20 km)


Hommiku-Ourense
Eile tundus kohalike termide otsimine liiga kurnav, ent hommikuks mõtlesin, et kui see linn juba nende poolest tuntud on, siis peaks ikka vähemasti ühte hulpima minema. Ja hiliste startidega olen praeguseks juba harjunud. Veiko otsustas, et saadab mu ära, ehkki konstateeris, et tema üldiselt vett ei salli. Peamise põhjendusena tõi ta välja asjaolu, et vesi on märg. Sellisele tõdemusele ma mõistagi vastu vaielda ei tihanud. A Chavasqueiras veetsin seega üksinda aega ja pean ütlema, et oli igavesti mõnus. Lihased lõõgastusid, keha ja vaim lõid nurru. Administraator oli minu lahkumise hetkeks aga teinud tööd googletranslatoriga ja teatas ilusa selge häälega: “Nägemist!”

Sild paneb pea ringi käima.

Kui uuesti teele asusin, leidsin peagi ka Veiko, kes arvas, et valutavad jalad pluss lõõskav päike ei ole tänaseks kõige seksikam kombinatsioon ja otsustas bussi kasuks. Mina aga asusin teele. Ja see paganase päike tegi muidu lühikese teekonna ikka üsna piinarikkaks. Tee esimesse poolde jäi ka kolmekilomeetrine järsk tõus, päike lagipähe paistmas. 

Jalakäijal on siin kohane nupukesele vajutada ja mitte auto alla jääda.

Kui viimaks Ceasse jõudsin, oli silm nii krõllis, et ma ei tuvastanudki seda hetke, mil hospitalero mu credenciali templi jõudis lüüa. Veiko oli aga jõudnud käia poes ja õhtusöögiks kõikvõimalikku kraami muretseda. Esiteks otsustas ta väga tänuväärselt, et päästab mu näljasurmast. See aktsioon sai teoks Cea kuulsa saia abil (liiga täpselt aru ei saanudki, miks kuulus on), jätkus luksusliku chorizo-pastaroaga ja kohaliku Parima Valge Veiniga (according to poepidaja, kellega Veiko läbi tõlkeäpi suhtles). Kaaslasteks said austraallanna Gillian, kes oli väga erutunud, et elus esimest korda eestlasi nägi ning Saksa Spioon Detlef, kes osutus hoopis kindlustusagendiks (ehkki üks ei välista teist, eks?) ja keda Veiko järjepidevalt Hansuks kutsus.
Alberg

Jody võtab päikest

Kass teab suunda

Õhtul meelitasime veel kassi. Eriti meelitas Veiko, kes teel absoluutselt kõikide loomadega sõbrustab. Kui koera ei paita, siis tantsib temaga, kui eesliga ei vestle, püüab mõnele põrsale näppe ninna toppida (“Kas saab elektrit?”).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar