8/12/2013

07.07 Pamplona-Puente la Reina






Päike on pilve taga, tõusud ei tapa. Hea päev. Mõned kohad lõhnavad nagu mesi… Muud on õites, lilled õitsevad…






Puente la Reina privaatalberg Jakue võtab peaaegu et õnnepisara silma. See asub samas majas kolmetärnihotelliga, on selle keldrikorrusele ehitatud osa. Harilikke tingimusi arvestades paradiis. Dušid mängivad muusikat, teevad seljamassaaži ja on tõenäoliselt vajaduse korral valmis poliitikast vestlema. Siin on köök, restoran, baar, erinevad ruumid lugemiseks ja olemiseks.



Baaris tellin õlut. Seltsiks on Stefani, Dieter ja Rachel.
Uut inimgaleriisse: USA itipoiss Kenneth, kes tuli 30kg-se matkakotiga, sest plaanis algselt hoopis pikemalt Püreneedes turnida, aga ootamatu ilm pani plaanile põntsu. Enne, kui vabakutseliseks hakkas, teenis ca 20 000 dollarit. Mõtleb välja igasuguseid vahvaid uusi lahendusi, mis mulle hirmu nahka ajavad. Mõte sellest, et inimest käsipidi tervitades saabki ühel hetkel kogu vajaliku info kohe kätte või… Nojah, eks ma harjungi vist kohati uuendustega sama innukalt nagu mu vanaema, kes siiamaani pole päris kindel, mida sõna „internet“ tähendab.

Ken, Nicole, John
Keskel Dieter
19-aastane austraallanna Nicole, kes on tohutult aktiivne energiapomm. Kuu aega alkoholi ei joo – tema lubadus iseendale. Tahab saada näitlejannaks ja räägib pikalt „Home and Away“ castingutest. Loodab seal kunagi mitte väga kauges tulevikus osa saada.

Õhtustame selle seltskonnaga koos. 13 euri, all-you-can-eat. Ai. Halb mõte. Olen totaalselt ülesöönud ja samas pole üldse ülearu raha, mida kulutada. Olen siiani selliseid kulutusi teinud pigem seltskonna pärast. Õhtusöögiga kaasnevad vestlused on üks toredam osa päevast. Täna tundsin esimest korda, et olin kuidagi vales seltskonnas. Iroonilisel kombel on selleks seltskonnaks enam-vähem minuvanused inimesed. Mulle meeldivad need inimesed miskipärast ükshaaval rohkem – kambakesi muutuvad nad keskkooliklassiks. Praegune seis – Stefani pillub kuulsate kirjanike nimesid ja teoseid, mis on kõik „amazing“. Kuivõrd söögikohas on silt, millel palutakse sööki mitte kaasa võtta, siis topivad Stefani ja Rachel banaane kotti. Viskavad nalja inglise poisi Johni ja teel nähtud vanema saksa paarikese üle. Dieter on end täis lakkunud, Ken räägib oma heast keelteoskusest (ühtlasi üritavad nad Dieteriga nii salakeele mõttes saksa keelt purssida, aga seda sellisel tasemel, et isegi mina saan kõigest aru). Edasi tuleb välja, et Ken satub pidevalt inimesi plahvatustest ja igasugustest muudest õnnetustest päästma. Hiljem püüab ta ühele elukutselisele kokale kokandusnippe jagada. Mina ei oska kuidagi sulanduda ja mõtlen, et mulle meeldib caminol vist kõige enam 50+ inimeste seltskond. Kuidagi pingevabam.

Homne ilmateade lubab vihma, külma ja äikest.

Vasak põlv teeb laskumisel järjest rohkem haiget. Äkki peaks igaks juhuks kuskilt elastiksideme ostma.

Pean omaenda camino kuidagi jälle üles leidma…






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar