1/16/2016

4.juuni, neljapäev. Oviedo- San Juani alberg (29 km)

Teelahe

Hommikul kõnnime linnast välja koos Terezaga. Suuremates linnades on teetähiseid lihtsalt kohati keeruline leida ja varahommikul on koos oluliselt mõnusam. Asfalti on, aga vähe. Suurema osa moodustavad mõnusad vaated. Hea pikk kohvipaus pärast 2h kõndimist.





Järgmiseks pikemaks pausiks on juba piknik ühel päikeselisel mäenõlval. Grafiti selle peal väidab, et Santiagosse on 335km. Ma olen siiralt üllatunud, sest miskipärast olen seni viibinud täies veendumuses, et Oviedost Santiagoni on alla 300 km. Mitte, et see midagi mõjutaks. Peagi leiame ühe jõekääru näol võimaluse looduslikuks spaa-peatuseks. Mõnus külm. Mina sulistan jalgupidi vees ja mööda kive. Tereza viskab pikemalt mõtlemata riided seljast. Mina, pervert, haaran muidugi kohe telefoni, et pildistada.




Järgmine kohvipaus on igati tervistav. Oluliselt vähem on seda kaugustest kostma hakkav äikesemürin. Järgmisse linna, Gradoni, on ca 3 km minna. Paduvihma hakkab sadama nii umbes kilomeeter maad enne seda. Arvatagu nüüd kolm korda, mida tegid pärast viit minutit mu eelmisel aastal ostetud veekindlad matkasaapad. Vihjeks võin tausta poolest öelda, et eelmisel aastal hakkas parema jala saabas umbes kohe läbi laskma. Mispeale viisin ma need Matkasporti, et nad neid nüüd vähe lähemalt vaataksid. Ja mille Matkasport mulle tagasi andis väitega, et ausõna, me ujutasime neid veevannis ja katsetasime üleüldse 10 000 erinevat moodi ja need kohe kindlasti ei lase vett läbi. No ju siis on minus viga, aga parem jalg oli taas kohe akvaariumis.



San Juani alberg oli aga igavesti mõnus. Oma osa võib muidugi olla ka sellel, et ümbritsevad härrad kallavad õhtusöögi ajal muudkui lahkesti veini juurde ja pingutavad kõigest väest, et ma õpiksin üliolulisi hispaaniakeelseid sõnu nagu näiteks „norskama“ (ronkar). Hospitalero Domingo on kahtlemata nauditav karakter. Meenutab hispaania versiooni mister Monkist. Kõik peab kontrolli all olema. Kui saiapuru on laual paar minutit, siis tõttab ta juba lapiga lauda puhastama ja puru tekitaja laseb kõrval alandlikult lonti. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar