1/16/2016

13.juuni, laupäev. As Seixas- Ribadiso


Hommikul pöördus kõik pisaraisse. Helistasin Heidile, rääkisin olukorrast, Heidi ütles, et kõik saab hästi. Korraga hakkas iseenesest hirmus hale. Mike läks sellepeale omakorda näost täiesti ära, et mina näost ära olin, ehkki ma ei öelnud toimunu kohta sõnagi. Pärast üürgasime koos „I will survive!“ ja kõik oli jälle ilus.


Melides tegime pikema peatuse, et ikkagi see... E-tähega, nime ei mäleta nüüd... Pulperia järele proovida. Et noh, ikkagi legendaarne. Suva see, et ma neid kaheksajalgu ikka veel liialt armastama pole hakanud. Minu jaoks mekib see elukas muide igal pool ühte moodi. Ju pole suurem asi gurmaan.
Melidest algab paraku see etapp, kus enamik caminosid üheks saavad. Hoolimata sellest teadmisest tuli äkitselt hüppeliselt suurenenud inimeste arv ikkagi üllatusena. Paljud kõnnivad siin vaid pisikeste seljakotikestega. Baarid on iga natukese maa tagant. Albergid saavad päriselt ka täis.
Ribadiso alberg on muide pika ajalooga ja hästi ilusas kohas orus, väikese jõekese kaldal. Jahe ja vihmane ilm küll selle nautimist liialt ei soosi, sest siseruumid on jällegi kõledad, dušid eraldi hoones ja jahedad, köögis pole ühtki tarvikut. Tereza soojendas püüdlikult purgisuppi purgi sees, mina laenasin talle kõrvale Tanelilt-Kadilt saadud sporgi (nimetatakse nii seda lusikas-kahvel-nuga-asja?).
Kraanikausis ukerdas ringi hiiglaslik prussakas. Üritas pea ees valamu august sisse ronida, aga ei läinud õnneks. Ja ta ei näinud kuidagi ka seda matsu jagavat, et kõik need augukesed on seal sama suured. Kui ühest ei mahu, küllap siis ei mahu ka teisest. Rumal prussakas...

Kogu maailma veinist õnnestus täna hävitada vaid kolm klaasi. Püüan seda asjaolu heastada mitme erineva magustoidu söömisega.

Lõpuni püüdlikult umbkeelne prantslane, Samuel ja Tereza

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar