1/16/2016

10.juuni, kolmapäev. A Fonsagrada- Castroverde (34 km)








Hommikul ei saanud nooltele kohe pihta, nii et tegime kogemata Mike'i ja Anniega linnas auringi. Esimese poole päevasti kõndisime samas tempos ühe hispaania vanahärraga, kes osutus 80-aastaseks. Üritasime end Annie'ga lohutada, et ehk elab härra mägedes...
12 km pärast kõndima hakkamist tegime peatuse ühes pilgrim-friendly baaris. Kohvi tegemiseks kulus pool tundi, nii et aja sai korralikult maha võtta. Mina tellisingi vaid kohvi, ent rohkem polnud tarviski- kallid kaasteelised näivad oma (ma rõhutan, väära!) arusaama tõttu, et ma ainult söön, arvavat, et mind võib väga edukalt jääkide hävitamiseks tarvitada (mitte, et see iseenesest vale oleks), nii et sain omletiga bocadillo-tükke igast suunast. Austraallaselt Robilt ka. Ütlesin talle, et ta on minu lemmik grumpy old man.

Hommikusöögised
Ilm oli kõndimiseks parajalt jahe, nii et kui algselt plaanitud alberg kõle tundus, siis otsustasin suuremate süümepiinadeta 9km edasi Castroverdesse minna. Kuulasin mõnuga ööülikoole (Lauristin, Sandrak) ja jube mõnus pärastlõuna iseenese seltsis oli.


Castroverde uhiuues suurte avarate ruumidega albergis oli vaid seitse inimest (kohti oleks 34-le), mina olin ainus naissoo esindaja. Paraku oli keskmisest kehvemini ka inglise keele kõnelejaega. Gian Luigi oli küll siin, ent vaikselt hakkab tunduma, et ma saan hispaania keelest paremini aru, kui tema inglise keelest. Lisaks olid siin hispaanlased, paar prantslast ja üks viikingi välimusega rootsi poiss, keda olen praeguseks kahes albergis näinud, ent kes ei paista üldse kellegagi kommunikeeruvat.
Olin õhtusöögiplaanile käega löönud, ent lõpuks lonkisin ikkagi pitsa järele õhkava Gian Luigi sabas linna peale. Teel restorani sattusime mingisse mudrupoodi. Tundus õige hetk olevat laia äärega kaabu muretsemiseks. Osturetke sekkusid kaks hispaania palverändurit, kes lasksid mul erinevate koledate kaabudega moeshowd teha ja rääkisid lõpuks ühe neist mulle poole hinnaga välja.
Gian Luigi sai päeva lõpuks igatahes oma pitsa, mina järjekordse hiiglasliku ensalada mixta ja me mõlemad saime veini.

Ainsaks naiseks olemise kõrvalnähud- une-eelse pooltunni jooksul olen saanud ühelt hispaanlaselt kingituseks paelakese, millega oma uut koledat kaabut matkakoti külge kinnitada, üks täiesti uus nägu, ka hispaanlane, on pakkunud end homme Lugo kohalikku suurepärast söögikohta tutvustama ja prantslane näitab miskipärast mulle oma fotokast pilte kurgedest... Okei, viiking on jätkuvalt vait ja on nüüdseks telefonis klõbistamise piibli lugemise vastu vahetanud.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar