9/18/2013

2.juuni. Tallinn-London (Stanstedi irriteeriv lennujaam)


Ma olen kindel, et kõik suured eeposed peaks saama alguse lennujaamades. Siin lihtsalt ei ole mitte midagi teha. Lõputu ookeanitäis mittemidagit, mis on mingil põhjusel kohutavalt kärarikas. Kell on kümme õhtul, istun Stanstedi kõledas ee…eesalas? See koht, kus ma olen sunnitud ootama kolmeni hommikul, et kõik inimesed vilede ja kelladega turvakontrollist läbi pekstaks.
Paranoilist virinat – mind on tabanud süvenev kahtlus, et oleksin pidanud number suuremad matkasaapad ostma. Varbad käiks nagu pisut vastu saapa nina… Ma mõtlen, kui ma hirmsasti pingutan, siis ma tõesti tunnen saapa nina… Ja ühtlasi olen  nüüd veendunud, et mu vasak jalg on suurem kui parem.
Olen teekonnaks planeerinud 30 päeva. Guidebook (jaa, vastupidiselt eelmisele korrale Portugali teel, kus mul tagasisõidupiletit polnud, pean nüüd ajagraafikut jälgima ja raamat aitab) ütleb, et teekonnaks Santiagoni oleks hea umbes 33 päeva varuda. Aga midagi pole teha, varem ei saanud Eestist kuidagi alustada ja 4.juuli tagasisõidukuupäevana on samuti põhjusega paigas.
Kõige rohkem kardan selle pärast, kuidas mu treenimata jalad vastu peavad ja kas lõõskav päike mu ellu jätab.

Kell 00:30. Lennujaamas jalutavad ringi kaks hambuni relvastatud turvameest. Kas tunda ohtu või ohutust?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar